Its just last two months Mokambe covered Tiny Gossip front page and during his interview.. Wuna wait ma talk this one for pidgin. So for ei interview, Mokambe be tell we say,ei want collabo with anyone. Well na ei this oh.. I did not even know oga sar was already cooking something with Vumomse..

Well make I cut that long story short.. Them two don di shoot some video.. wait make I finish my gossip.. Yes them di shoot video for this their new song say “HELLEP WE”.. WANDER FOOT TIN.. I hope say wuna two no want set confusion..

Make I end my long mob for here..I Don gossip ma own weh I know..

So now get ready to dance for Jesus from two rising Cameroonian gospel artist. 

Leave a Reply

