So,the story weh I get for wuna today,hmmmmm wuna wait make I adjust my hand well before ei swell. Wuna no say I no well but my belle to no fit keep this story.

So magasco dan go holidays for Amelica,Na one week today and hmmm before koh,ei be di show we now moto them and how ei di enjoy life. But wuna wait.. Today,I be di pass my eye for snapchat oh,Na ei wehh I come see Mr.Magasco ei snap,my pipol,the boy di buy now nah bling being(diamond) or Na gold or but ei be di shines..haba wuna feel say I di lie? See yam Na⏬

Eh eh eh Na werri,I no want make some pipol say Na fake oh because this boy get cash for spend am.. Wuna bye Na gossip I be di gossip..

Leave a Reply

